Merhabalar, yıllardır sevdiklerime güzel ve lezzetli pastalar yapıyordum, bu aralar şeker hamurlu pasta yapımına merak sardım. İnternette yaptığım gözlemler ve bir kaç denemenin ardından artık şeker hamurlu pasta siparişi bile almaya başladım. Aşağıda yaptığım pastaları beğeninize sunuyorum, yorumu sizlere kalmış:)))



17 Haziran 2014 Salı

PAMUK PRENSES DOĞUM GÜNÜMÜZÜN KURABİYELERİ


                                                 Prenses kızıma taç şeklinde kurabiyeler yaptım...
                 
                                                 

   
                                              Pamuk prensesi zehirleyen elma artık kurabiye oldu:)))


                                             Zehirli elma yazılı kurabiyelerimiz...
           


                                   Pop keklerimi çubuklu yapmadım renkli şekerlemelerle farklı bir hava verdim...
   


                                                        Ve kurabiyelerimiz hazır...

Hiç yorum yok: