Merhabalar, yıllardır sevdiklerime güzel ve lezzetli pastalar yapıyordum, bu aralar şeker hamurlu pasta yapımına merak sardım. İnternette yaptığım gözlemler ve bir kaç denemenin ardından artık şeker hamurlu pasta siparişi bile almaya başladım. Aşağıda yaptığım pastaları beğeninize sunuyorum, yorumu sizlere kalmış:)))



1 Haziran 2014 Pazar

ÇİLEK KIZ PARTİMİZDE "ÇİLEK KIZIN EVİ" PASTASI


                                              Çilek kızı çok benzetemesem de sembolik olarak çilek kız
                                     evinin bahçesinde oturuyor:))


                                             Pastayı vanilyalı sünger kek, beyaz çikolatalı ganaj, bol
                                   çikolata ve çilekli olarak yaptım.




                                                   Beyaz meleğim pastasına bayıldı...

Hiç yorum yok: